2008. június 16., hétfő

hetfo

ma nagyon-nagyon nagyonhetfot erzek! :( es mar egy napot dolgoztam is! tegnap (vasarnap) ugyanis mar ma (hetfon) ertem haza a melobol. igen, foci-eb: meg kell varni a parhuzamosan futo meccsek eredmenyet...

egyebkent ma, miutan hazaertem, nem sokkal kesobb kezdte a sport1 ismetleni a cseh-torokot. megneztem, mert B.K. cikke felcsiga, es a masodik felido valami szenzacios volt valoban! mikor erjuk meg, mi magyarok, h. barmelyik csapatunk ketgolos hatranybol 20 perc alatt 3 golos gyozelmet produkaljon???
bevallom, a csehek gyozelmet vartam, de latvan a torokok kuzdeset, a hatalmas lelkierot, eszrevetlenul atmentem torok-drukkerbe, es azon kaptam magam, hogy egesz testemmel a cseh kapus fele dolok - ezzel is segitve a torokoknek a golrugasban...

szep volt, fiuk!

(a favorit nalam a holland valogatott, remelem, a dontot ok jatsszak.)

Nincsenek megjegyzések: