2008. július 23., szerda

kerdojelek


nem tudom, mi tortent, de tuti, hogy valami fontos dolog.
fontos es szomoru.

latom a szemét: majdnem sir, hangulata a beka segge alatt, valahova a minusz vegtelenbe tart (bocs, matekosok, ha nincs ilyen, bar most igenis de!)...

es nem tudok segiteni neki. pedig nagyon szeretnék.

elmenoben azt mondta nekem, latva a szememben a kerdojeleket: jobb, ha en is tudomasul veszem, hogy ő egy szaralak (sic!). egy szar alak!!!!!!!!!!

?????????

es nem ertek semmit.

egyet viszont tudok: hibai bizti vannak neki is, de nem szar alak! sőőőőőőőőt!
ezt kikerem a neveben! es visszavonast kovetelek....

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fontos dolog történt. És voltak igazak, meg nem igazak. Meg bántók és igaztalanok. Meg volt minden és van is...
Vannak dolgok, amiket azért nem mesélek el itt bent, senkinek sem, mert nem akarok mondhatni sz@rt kavarni. Mert kavarás az enélkül is van, de olyan...
Szóval majd mondok két mondatot, amit most már mondhatok, de sokkal többet továbbra sem mondok, mert abból csak baj lesz...
És hidd el, hogy nagyon-nagyon sok mindent elcsesztem bizonytalansággal, túlzott bizalommal, és határozatlansággal.
Szóval ez is én vagyok. És most állok magammal szemben üvöltve. És ez nem jó. Nem jó.

oximoron írta...

koszonom, hogy ennyit is megosztottal velem...
a ket mondatnal esetleg tobbert pedig a szerda tokeletes - minden szempontbol! :)

Névtelen írta...

Az jóóóóóóóóóó!

Süti, ropi, tánc! Ez a kisszerelmem szlogenje ugyan, de nem hiszem, hogy zokon veszi, ha használom egy kicsit. :)

oximoron írta...

szerintem biztosan kopirajtdijat ker majd toled erte - suti, ropi es tanc formajaban. :)