2008. július 1., kedd

urtica. csalángöb

tegnap ilyenkor még a korhazi ugyeleten valek, es már nem viszkettem annyira.
tortent pedig, h. munkabol hazafele jovet (ez kb. hetfon este 10 ora utan volt) erzetem en, h. valami furcsan viszketo izenyavalya alakul a nadragom alatt, de
asszittem, h. a meleg+ nadrag+ sietes az oka. hazaerve rogvest utanajartam a dolognak: ruha ledobal, a zuram szornyulkodik. mondom, semmiseg ez, es a zuhany ala csobbanek, hogy husito vizsugarak nyaldossanak korul. egyre rosszabb. ugyeletet felhiv: egyszer, ketszer... otodszori probalkozas utan sikerult az asszisztensnonek (orvosnak nem adta at, pedig kertem) elmondanom, a tuneteket. mire ő: szaladjon el a patikaba, vegyen kalciumot, es kapjon be egy tablettat. ennyi? - tettem a hulyet, de kozben kinok kinjat alltam ki, h. ne vakarjam magam. höhö: szaladjak? en? este fel tizenegy tajban? mert a patikak csak ram varnak....! :)

a voros pottyok(?) szinte egybefuggo holyagga valtak testszerte, kiemelkedtek a borfelszinbol, a a fulem, a hajam is viszketett, de a szemem is lazan ki tudtam volna kaparni.

pléhpofa fel, telefon ismeros borgyogyasznak. suru elnezesek kozepette meseltem neki el tanacs remenyeben, h. mi a ragya van velem. este fel tizenegy ide vagy oda, a gondos anya (eppen gyerekét altatta) egybol atvaltott hivatasos orvossa: azonnal irany az ugyelet, ahol mindenkeppen antihisztamint kell kapnom, valoszinuleg Suprastint, a seggembe....

taxi, ugyelet, fel tizenkettokor még nem vagyok bent, de jo munkahoz ido kell, es az orvosokat nagyon tisztelem, tehat turelmetlenseg ohne. igaz, h. a viszketes alabbhagy, a torkomban azonban mintha sirasgomboc nőne, egyre rosszabbul/nehezebben nyelek. az asszisztensno arcat nem irom le, mikor megtudta, h. en telefonaltam ebben piszlicsare ugyben, de a doktorno elott le a kalappal. gyors anamnezis, meg gyorsabb diagnozis: allergia.
máris kesziti a szurit, surgos a dolog, aggasztják a torkomban latottak, amit alatamaszt a nehez nyelesem.

ejfel utan mar itthon valek. az asszisztensno IQ-jarol csak ennyit: "maculo paulozus exantema" - igy irta le a doktorno altal valahogy egeszenmaskent mondottakat!

a lenyeg: tuleltem, es mara mar csak a combomon latszik enyhen a pottyok helye, de nem eszreveheto. es nem jottek ujabbak!
koszonet a suprastin injekcioert, a claritinert es a sandosten calciumert, amiket ma reggeltol szedek.

UPDATE: cave minden szőrös (eper, málna, őszibarack, sárgabarack, köszméte) gyumolcs!! :( valamint cave sargadinnye! :(

miert eppen azoktol kell vedenem magam, amiket szeretek? :(

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem, már minden rendben.
(Egész héten mindenféle volt, csak most érem ide, de ha tudom, hogy ez van, jöttem volna.)