2008. október 11., szombat

Az "ünnep" után


Miért csak egy nap az ünnep?

Egyáltalán: miért kell kell az ünnep?

Miért nem lehet úgy élni, hogy minden napot annak érezzen az "ünnepelt"?

És akkor nem lenne szomorú a nem hivatalos ünnepnapo(ko)n. Ezekből ugyanis sokkal több található a naptárban...

Csak tudnám, hogy mire való akkor a (szívből jövő?) jókívánság.
Vagy mifene.

Igen, nagyon szomorú vagyok. Igen nagyon. :(
update:
Koszonom a szemelyes, a telefonos, az iwiw-es, SMS-es, illetve blogos jokivansagokat.
Nagyon jolestek. :)
A miért nincs mindennap ünnep, illetve az ünnepi jókívánságok kapcsán pedig valami ilyesmire gondoltam, érzésileg... :)

December végén mindig van egy nap
Mikor az ember ajándékot kap
A szeretet ünnepén
A szemekben kigyúl a fény
Mért nem, ó, miért nem
szinte érthetetlen
Mért nincs minden áldott nap karácsony
A szeretetnél nincs nagyobb erő
Ez minden évben egyszer érthető
Ha ez az igazság
Legyen hát világosság
Mért nem, ó, miért nem
én csak azt nem értem
Mért nincs minden áldott nap karácsony
Ha ez az igazság
Legyen hát világosság
Mért nem, ó, miért nem
én csak azt nem értem
Mért nincs minden áldott nap karácsony.
(Fonográf: Karácsonyi dal)

3 megjegyzés:

a túlkoros naiva írta...

:(((

Névtelen írta...

Ha minden nap ünnep lenne, ellaposodna és nem volna vonzó többé. Kellenek az ünnepek, a szívből jövő jókívánság szerintem azt jelenti, nem udvariassági köröket fut valaki. hanemhogy tényleg szeretné ha érezné aki kapja, hogy az övé...
ne légy szomorú, kicsit se, nagyon meg pláne ne

Névtelen írta...

én a születésnapomat sírással zártam, igazából okom volt is rá, meg nem is, csak üresség fogott el.. bár én igazán nem is vártam, mert tudtam, hogy a csoda elmarad.. és egyetértek K.-val, nem lenne jó, ha minden nap ünnep lenne, megszoknánk, és nem lenne különb a többitől..
és ne szomorkodj! ölelés!