2011. június 5., vasárnap

kérdések

még csütörtökön akartam írni erről, aztán mégsem. most pedig mégis.
azon gondolkodtam akkor este, hogy mikor lennék jobb munkaerő, kolléga, önmagam, stb.

- ha az MTA szabályai szerint kizárólag "csak" javítanám az elém kerülő betűfolyamot?
- vagy ha értelmezve olvasok, és az előttem lévő szóhalmazokban lévő buktatókat elsimítva gördülékennyé teszem  kolléganőim/kollégáim opuszait?
- esetleg ha telefonon "zaklatom" őket egy-egy vélt/valós bakijuk okán?

mindenesetre mától egy hétig nem leszek betűfolyam- és szóláncközelben...
reszkess, bmb kolléga (is)!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bolcsesz ne gondolkodjon ilyen kerdeseken, art neki :)
Javitsd a hujeket es kesz. Ha okoskodsz meg jobban fognak utalni.

Hanczur írta...

Aki boxkesztyűt húz, az vagy verekedni akar, vagy divatfotózásra készül... és még van ezernyi változat. Talán tükör előtt kell kigyakorolni.
/ld. még tükörírás/ :D

Agnes. írta...

Itt a profilodnal talaltam egy g.mail cimet, arra irtam, es ott hagytam egy extra cimet is.Nem tudom, hogy megkaptad e?

agnes.summer@gmail.com vagy
szerenyke@yahoo.ca