2008. augusztus 31., vasárnap

a legujabb uveggolyo


Igaz, hogy nekem senki nem guritott, de tetszik, hat megcsinalom..


Étel: mákos tészta, lecsó tarhonyaval (!!) joooo erosen. Meg már a főzés maga. es a csokolade minden formajaban..... mint gomboc arturnal
Ital: asvanyviz (bubimentes)
Alkohol(os ital): vörösbör, unicum, jeger, bailey's ... egyebkent meg absztinens vagyok!
Szín: a zold es annak minden arnyalata, illetve az oszi szinek
Együttes: Dire Strites, passz. kimondott kedvenc nincs. volt ABBA-korszakom, Révész Sanyiert rajongtam, most mar inkabb Xaver es az ő Bach-ja hoz lazba. meg az orgonamuzsika es a fuvola hangja.
Színész: Al Pacino, Robert de Niro, Rudolf Peter, Jack Nicolson.
Színésznő: Nicole Kidman, Audrey Hapburn
Film: All that Jazz, Basic Instinct, Amélie csodalatos elete, es van még egy csomo.
Szám: 7, 21, 99


Hiszel-e:
Horoszkópban: az igaziban lennie kell valaminek, de a napilapok szedett-vedettjeit csak atfutom, ha ugy adodik
Istenben: valami/valaki biztosan van
Túlvilágban: igen
Földön kívüliekben: igen
Magadban: a tobbiek aszongyak, hogy legyen tobb onbizalmam. ez mit is jelent erre a kerdesre vetitve? :)


Mit gondolsz róla?
Álmok: ha az alvas kozben keletkezokre gondolok, mindenkeppen van jelentoseguk. az a baj, hogy nem mindig emlekszem rajuk utolag. egyebkent meg: almodozni jo.
Szerelem: "a szerelem jo, a szerelem faj") by presser pici
Élet: út = elágazásokkal, gorongyokkel, lathato es lathatatlan godrokkel, buktatokkal, egy fura es szep (mi)csoda... :)
Halál: az ut vege, egy masik kezdete
Dohányzás: addikcio. en sosem, es mar nem is fogom kiprobalni.
Káromkodás: ritkan, de akkor nagyon fajsulyosakat.

Egyik-másik:
vanília-csoki: csokicsokicsokicsoki
sör-bor: vorosbor
szárazföld-tenger: hegy (az is szaraz, meg fold is van rajta!)
fekete-fehér: feher , de az eletben sem csak ez a ket szin van!!
hideg-meleg: hideg (az ellen tudsz vedekezni. a meleg ellen nemigen)
Nap-Hold: hold
Állat-Ember: ember
Rend- Rendetlenség: rend

Közösség:
Szeretsz vásárolni?: igeeeeeeen!
Szeretsz emberekkel találkozni?: igen, de nem mindig
Szeretsz otthon lenni?: haaaaaaaaaaat ...
Hogy jössz ki a környezeteddel?: egesz jol
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?: passz
Szeretsz középpontban lenni?: nem, soha nem is szerettem, pedig egyre inkabb elkerulhetetlen
Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül?: naná
És ha szomorúak?: ha nem mondjak meg, mitol azok, akkor is megprobalom "felviditani" oket, de nem mindenaron
Milyennek tartanak a többiek?: nem tudom, toluk kene megkerdezni. nem mondjak el. legalabbis a szemembe nem, a hatam mogottirol pedig - ha van - nem tudok


Előfordult már, hogy:
Ültél már repülőn?: igen.
Voltál külföldön?: igen.
Sírtál mások előtt?: sokszor, de nem ereztem soha megalazonak. viszont soha nem sirtam azert, hogy barmilyen "hasznom" legyen altala
Másztál fára?: igen, bar rosssz agra leptem, es letort alattam, de nem lett komoly bajom. vagy lehet, hogy csak sok-sok ev mulva jon elo? :)
Találkoztál már híres emberrel?: ki a hires ember? (egyebkent igen)
Eltört egy csontod?: igen, bal kozepso ujjperc dislocatio nelkul
Voltal mar korházban?: igen, tobbszor is
Telefonbetyárkodtál?: igen, es nagyon elveztem. hiaba no, ifjusag bolondsag! :)
Lógtál az iskolából?: az egyetemrol egy-ket orarol. telleg: ez nem igazan volt jellemzo ram pedig a streberseg tavol allt tolem
Úsztál tengerben?: igen. nagyon hideg volt. de valahogy akkor ereztem eloszor, hogy milyen hangyafaszok vagyunk mi, emberek a vilaghoz kepest.
Voltál templomban?: igen. es barhova megyek, es van egy kis ido, a templomot mindig megnezem. belulrol is.
Fent maradtál egész éjszaka?: nem is egyszer
Táborban voltál?: igen, csillebercen es zankan
Gondolatban megöltél valakit?: senkit, de olyan volt mar, hogy hirtelen felindulasbol elkovetett es komolyan gondolt halalt kivantam vkinek. tudom, nem szabad, meg is bantam, halistennek még most is el...
Volt autóbaleseted?: nem. a dodzsemes szamit? :)


Egyéb:
Jobb, vagy balkezes vagy?: jobb.
Mi van az egérpadodon?: nincs egerpadom
Mi van az ágyad alatt?: padloszonyeg es porcicak biztosan
Mitől félsz a legjobban?: felni. illetve hiszterikusan undorodom a bogaraktol, az izeltlabuaktol, legyen az a legszebb pillango: ha felem repul este, sikitok
Mi jár most a fejedben?: vajon mennyire ismerheto meg az ember ez altal a "teszt" altal?
Vannak háziállataid?: nincsenek, pedig nagyon szeretnek egy cicat meg egy kiskutyat egyszerre, egy idoben. de mivel panelproli vagyok, es az allatokat jobban szeretem annal, semmint negy fal koze zarjam, lemondok roluk.

Múlt:
Akit a legjobban hiányolsz: anyukamat, es a gyereket
Amit a legjobban hiányolsz: szerelmeskedes . igen, jol olvasod: sze-rel-mes-ke-des !!!!!!!
Életed legszebb időszaka: napok a regmultban. telleg csak egy-egy nap, illetve a moszkvai reszkepzes. na, az jo volt.
Életed legrosszabb időszaka: talan nem lesz olyan. nem akarom, tehat nem lehet! :)
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: Moszkvaba, 1982-ben, illetve a Sisibe (nem olyan nagyon regen, bar bizonyos szempontbol mar tulsagosan is regen volt...)
Egy dolog, amit megbántál: csak egy? akkor nincs...
Egy dolog, amit elfelejtenél: hogy milyen hulyetyuk tudok lenni

Mi akartál lenni, ha nagy leszel?: gyermekorvos

Jövő: (jelen esetben jelen ido)

Állás: ez mar a jelen, es nem mondom, hogy mindig kielegit, de amikor irhatok is, az nagyon joooooooo!
Házasság: papir nelkul sokkal kenyelmesebb
Gyerekek: nincs. szerettem volna en legalabb kettot, ha lehet, inkabb harmat. nem rajtam mult..... :(
Fiad neve: Peter, Andras, Tamas
Lányod neve: Anna, Zsofia, Lora
Hol fogsz lakni?: remelem, egy jo kis nyugdijasotthont majd csak talalok magamnak... :)
Mit fogsz csinálni 20év múlva?: addigra mar sikeres iro leszek, es elvezem a jogdijak nyujtotta kenyelmet egy luxus-nyugdijasotthonban... :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

végre elolvastam :)
nem vettem eddig észre :)
és igen könyebb kitalálni, ki lehet a smilli mögött :)

oximoron írta...

k.! orulok, hogy ra(m)talaltal itt is! :) es ki lehet a 'smili' mogott? (VALOBAN kivancsi vagyok arra, mi jon at belolem!)