2008. szeptember 19., péntek

Kulcs

Szeretnék most egy másik kulcsot egy másik ajtóhoz, ami egy olyan szobába vezet, ahol még sosem voltam. Hogy képes legyek az ablakából a világra nézni, és látni azt újra és újra teljes szépségében.

Update:
Milyen érdekes: ma, mikor újra és újra elolvastam, próbáltam értelmezni, nem ment. és akkor pottyant be kicsit tulkoros megjegyzése, és lőn világosság az agyamban egyből, minekutána imigyen írnám le a fentieket:

Szeretnék most egy kulcsot egy másik ajtóhoz, ami egy olyan szobába vezet, ahol még sosem voltam, és képesnek lenni arra, hogy az ablakából kinézve olyannak lássam ezt a világot, amilyennek eddig még soha: újra és újra felfedezni az összes szépségét.

(igen. ennek a világnak a szépségeit )

4 megjegyzés:

a túlkoros naiva írta...

ugyanazt a világot másképp látni, vagy reménykedni egy másik világ felfedezésében?

oximoron írta...

talan: is-is.

a túlkoros naiva írta...

mmm :) szép :)

oximoron írta...

tulkoros, vajh hihetek én neked? :O