2008. szeptember 29., hétfő

MSN (nem dr. Csernussal)

- miert erdekli ez az androgun ennyire?

en: mert fogalmam sem van még mosse, hogy mirol irhatta

- es a lehetosegrol van fogalma?

en: arrol sincs, de megfoghatobb. de ez a "fél androgün" ez szamomra teljesen enigmatikus

- ertem. magaban keresse a megoldast. miert is izgatja annyira? talan mert maga egy fel androgun? akinek a masik fele bolyong a vilagban, mert maga gyava volt megkeresni?

en: mert alapvetoen kivancsi vagyok, es ennek nem tudok utananezni sehol
en: hm! lehet, h. igaza van?

- mert maga beerte kevesebbel? lehet, ismerte is a masik felet, csak gyava volt?

en: lehet.... de ha ismertem a masik felet, akkor a masik felnek is tudnia kellett volna, h. en vagyok az ő masik fele..

5 megjegyzés:

a túlkoros naiva írta...

jesszusom, dehát az utolsó mondat csodálatos. jaj-jaj.

oximoron írta...

aszondod? (a baj az, hogy igaz is)

oximoron írta...

most latom: vagy te sem vagy koran fekvo tipus, vagy hajnalban kelsz.

Névtelen írta...

Ez az utolsó mondat tényleg zseniális.

a túlkoros naiva írta...

kukorékolok én minden éjjel :)