2011. március 24., csütörtök

Babe – és nem a kismalac

Babe. 
immáron 30-31 éves szerelem fűz hozzá, pedig  csak egy pillanatra tartottam kezemben:  
Szegeden a két szoba közti tanulóban fogtam meg a babe-es üveget, majd Gyöngyi icipicit fújt a csuklómra,
és szerelem volt ez első szippanatra!
azóta rengeteg helyen kerestem, külföldön élőktől kértem, nem találtak sehol, talán már nem gyártják, vagy más lett a neve?    
rejtély.


ha valaki tud, kérem, ajándékozzon meg vegyen nekem egyet, hatalmas örömöt szerez(ne)!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.amazon.co.uk/Babe-Faberge-Cologne-60-ml/dp/B004HO9PFQ

KisVirág írta...

Ez az lenne? Nem úgy látom... :( ki gyártja, mert az nem látszik az üvegen? Talán úgy könnyebb...

Névtelen írta...

A regi uveg discontinued, evekkel ezelott. Az uj meg igy nez ki.

espritbleu írta...

ha találok.. ;]

Hanczur írta...

Már csak ajándékozó nem jelentkezik. :-(

Névtelen írta...

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=BABE+by+FABERGE


$72.00
Free shipping

oximoron írta...

@ KisVirag:
Faberge :)

@espritblue,
kivagyte? es ugye találsz? :)

@Hanczur,
sajnos, de érzem, hogy sikerül. sőt az sem baj, ha nem ajándékba kapom...

@Névtelenek,
1. igen, free shipping, de nem kulhonba,
2. inkább a spray-s változat kellene mégiscsak, ráadasul az parfum is... :)