2008. május 29., csütörtök

workaholic?

hijanyzik!!!!!!!!!! ezt teljesen komolyan mondom. pedig - eskuszom!! - nem vagyok "olyan". nagyon es annyira. khm! vagy megis? aaadehogy! az egyenesen vagy gorben, de ki van csukva! (jo-jo, a macska meg fel van maszva a fara! ugye?) :) bar ez utobbirol - egyik - hon szeretett szerkesztommel izzo parazzsa valo szikrat szoro szemunk szok' lenni, mert szerinte csak begyepesedett magyarsagoskodas a "van + va/ve" szokapcsolat hanyagolasa es helytelennek minositese. akkor hat legyen ugy. en mar nem vitatom az igazat! bar szerintem akkor se szep, de ez most mas. teszta. btw: holnap tesztanapom lesz! vagyis csokiscsokiscsokis...! csapongok, igen, tudom. de talan biztosan azert, mert szabin vagyok a heten, es hianyzik.

UPDATE:

1. talan korai még leirnom a "valaszt" - mivel magammal tarsalgok -, legalabb enemmel legyek oszinte. nos, az leszek/vagyok. mint az esetek 99,99%-aban (arrol a 0,01%-rol majd egyszer, kesobb!). tehat hogy MI hianyzik? kovezz meg batran: nem mas, mint a munkam. igen, igen, jol latod. es lehet, hogy most latszik meg igazan a valodi szabadsag (mint pihenes) hianya, de tudom, h. tudod: nem vagyok ulye! :) csak egyszeruen talan (?) workaholic. es a munkat, amit vegzek, még a napi rutin szintjen se lehet rutinbol... ha erted, mire utalok.

2. es hianyzik valaki is..., nagyon...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kiscicával hogyan lehet kommunikálni?
(Ja, és most egy darab gondolatom sincs. :) )